Goed Verenigingsbestuur - Wij maken bestuurders beter

Nederland telt meer dan 43.000 verenigingen en stichtingen.
Bestuursleden zijn daarbij vaak vrijwilligers die zich met hart en ziel inzetten voor hun passie en vereniging.

Bestuurslid zijn betekent beslissingen nemen en koers uitzetten. Dat is een vak apart. Besturen en (nieuwe) bestuursleden kunnen hierbij geholpen worden, met advies, korte trainingen,  workshops en netwerk- en inspiratiesessies.
Ook kunnen wij een rol spelen in advies over het samenstellen van een bestuur en de inzet van interim bestuursleden. Zo kunnen wij voor bepaalde tijd intern uw bestuur aan de hand nemen.

Want een bestuur dat vast zit in hoe het al jaren gaat mist de drive naar vernieuwing en verandering. Dat is niet nodig en slecht voor de continuîteit.

Goed Verenigingsbestuur helpt bestuurders op weg.
Maak kennis, wij helpen je graag.

AGENDA 2024

Handboek "Besturen is een kunst"

Met name voor beginnende bestuurders maar ook voor bestuurders die meer kennis willen hebben, is een speciaal voor deze groep een  handboek verkrijgbaar namens "Besturen is een kunst". Auteur Ab Sier beschrijft hierin eenvoudig en overzichtelijk de verschillende stappen tot het komen van een goed bestuur van uw vereniging of stichting. Het boek is op aanvraag verkrijgbaar en wordt ondersteunend aan adviestrajecten ingezet.